Co należy zrobić, aby umieścić reklamę na zewnątrz lub wewnątrz pojazdów?
- Zapoznaj się z naszą ofertą dostępną na stronie internetowej reklama.mpk.krakow.pl lub telefonicznie w Dziale Marketingu pod nr tel. (12) 254 12 88, (12) 254 19 19.
- Wypełnij ZAMÓWIENIE.pdf i wraz z wymaganymi dokumentami: aktualnym wpisem do rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczeniem o nadaniu numeru NIP i numeru REGON.
- Prześlij wybrany formularz na reklamę (zamieszczony u dołu strony) faxem na nr (12) 254 19 02 lub mailem na adres: reklama@mpk.krakow.pl lub dostarcz do Działu Marketingu na ul. Brożka 3, pokój 233.
- Następnie należy opracować projekt reklamy i podpisać umowę. Projekt musi zostać zaakceptowany przez MPK S.A. w Krakowie. Po podpisaniu umowy cywilnoprawnej (dotyczy reklamy całopojazdowej i modułowej) lub formularza zamówienia (dotyczy reklam wewnątrz pojazdów) należy dokonać wpłaty całej wartości umowy/zamówienia.
- Teraz pozostaje już tylko ustalić wspólnie z pracownikami Działu Marketingu MPK S.A. miejsce i termin nałożenia reklamy.
Jak szybko można zamieścić reklamę na pojeździe?
Twoja reklama może jeździć ulicami Krakowa już w siedem dni po podpisaniu umowy!
Czy można wybrać linię, po której będzie jeździć pojazd z reklamą?
Niestety ze względów technicznych nie jest to możliwe. Reklama przypisana jest bowiem do pojazdu, a nie do linii komunikacyjnej. Reklama będzie jeździła po różnych liniach obsługiwanych przez stację obsługi, do której należy pojazd.